duminică, 21 iunie 2009

Maine, primul hop...

Maine, 22 iunie se da startul unui nou Examen de bacalaureat.Acest examen debuteaza cu proba orala la Limba si Literatura Romana, ce se va desfasura pe o perioada de 2 zile.In a3a zi va fi proba orala la limba straina, iar in zilele urmatoare vor fi sustinute probele scrise la Limba si Literatura Romana, matematica, proba la specialitate si proba practica la Educatie Fizica si Sport sau alta proba daca nu poate sustine aceasta proba.Anul trecut, cand eu am dat bacalaureatul, aveam mari emotii, "putini morcovi"( sau mai multi?;))) , insa lucrurile au decurs conform asteptarilor si pe masura pregatirii pentru a sustine aceste probe.Bacul a fost usor,spun eu acuma, cel mai greu a fost sa aleg facultatea pe care sa o urmez pentru ca stiam ca de acest lucru depinde viitorul meu.
Le urez, tuturor celor care sustin examenul de bacalaureat anul acesta, mult succes ca totul va fi bine si sa sa gandeasca foarte bine ce facultate doresc sa urmeze:le recomand sa urmeze o facultate a caror specializare sa le placa si sa fie ceva practic care sa le asigure un viitor.
MULT SUCCES, tuturor viitorilor studenti!!!

2 comentarii:

  1. as vrea eu sa mai fiu din nou in cl 12.. cat am avut de inv pt bac, am pt un singur examen in 4 zile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea eu sa mai fiu in cl 12.. cat am avut de inv pt bac, am de inv pt un examen in 4 zile :)

    RăspundețiȘtergere