sâmbătă, 4 aprilie 2009

Liceenii 2004-2008 =12B


Stateam si ma gandeam :ce faceam anul trecut pe vremea aceasta? cu siguranta eram stresat de faptul ca se apropia examenul de bacalaureat(sau bacaloreat cum spunea un coleg de al meu Florin) si examenul de admitere. Prima parte a examenelor fiind un succes din punctul meu de vedere obtinand note bunisoare la bacalaureat si fiind admis la pentru sustinerea probelor teoretice la Academia Tehnica Militara din Bucuresti dupa ce am trecut cu bine peste examenele psihologice ,fizice si interviu.Insa la proba finala ,la cea teoretica,am picat din pacate .Pot spune ca a fost o experienta de neuitat care te motiveaza pe viitor pentru a fi unul dintre cei mai buni si de aceea recomand tuturor baietilor si fetelor carora le place armata ,viata disciplinata si viata independenta sa urmeze o cariera militara.Acum sunt student la Facultatea de Chimie din cadrul Univ.AL.I.Cuza ,studii de licenta pe care vreau sa le duc la bun sfarsit si apoi.....master.

Tin pe aceasta cale sa le multumesc profesorior pentru tot ceea ce m-au invatat si pentru modul exemplar de a se purta la ore; pentru respectul pe care l-au avut fata obiectul pe care l-au predat nu pot decat sa-i felicit.Probabil cele mai frumoase clipe traite de un tanar sunt cele legate de viata de licean.Eu unul imi aduc aminte cu bucurie de momentele traite alaturi de colegii mei ,de profesorii "de gasca" si de doamna diriginta careia ii multumesc pentru lectia de viata pe care mi-a dat-o in cei 4 ani de liceu. Acum parca nici pufuletii nu mai au acelasi gust ca in zilele in care eram la liceu,nici mingea nu o mai ating cu atata dorinta pe care o aveam in liceu,,nici golurile date de echiap la care joc parca nu au acelasi farmec ca in liceu cand erau date de fanul infocat al Politehnicii Radu,nici poeziile lui Eminescu nu mai pot sa le citesc fara a le auzi inainte recitate de "Bogdan",iar sarmalutele nu mai au acelasi gust ca atunci cand cu totii invarteam la ele ,le fierbeam si apoi mancam cu mamaliguta....o farama din mine cred ca a ramas in clasa de la etajul unu al Licelui Teoretic Mihai Eminescu,liceu care astazi poarte denumirea de Colegiul Mihai Eminescu.

MULT SUCCES in viata tuturor colegilor si sa ne vedem cu bine peste 10 ani!!!


14 comentarii:

  1. cu siguranta a fost cea mai frumoasa perioada petrecuta...mi'e dor si mie de campionatele castigate impreuna, de golurile date din pasa ta si invers, de meciurile jucate in echipa scolii,de meciurile de ping-pong facute pe catedra, de lucrarile facute impreuna si de toti toti colegii...sunt foarte, foarte multe...cu siguranta nu ti le poti aminti toate! Mult succes si tie si ne mai vedem pana peste 10 ani:D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-e dor de doamna diriginta si de toti domnii profesori, mai intelegatori sau nu.....mi-e dor de orele petrecute in clasa alaturi de scumpi mei colegi, mai simpatici sau antipatici. Mi-e dor de tot, inclusiv de intamplarile de la ora de romana, de mustrarile doamnei diriginte si de sfaturile domnului profesor de matematica. Cele mai frumoase clipe au fost cele de emotie cand copiam la vreun obiect sau eram ascultata la vreo materie. Nu am sa va uit niciodata si nu ma mai faceti sa lacrimez, ca va ud hainele iar....Va simt lipsa mult. Mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. in primul rand tin sa observ un lucru: ai cam multe poze cu alexandra toader, oare de ce. fain filmuletul, tu ai facut ce trebuia sa fac eu :P . bravo marius, preferatul doamnei diriginte :P , baiatul de incredere. te pup si mi'e dor si mie de liceu, cand nu aveam griji, timpul nu trecea asa de repede si cand mai castigam si noi un campionat. dar ar fi trebuit sa ne luam revansa:P versus 12b.ghici cine a scris

    RăspundețiȘtergere
  4. iuliana la commentul 2?:-ss...ia sa vad daca nimeresc

    Radu

    RăspundețiȘtergere
  5. eu zic maura...cine mai liciteaza?care da mai mult? mielc

    RăspundețiȘtergere
  6. iar la al3lea eu zic sorin sau vladut. tot mielc

    RăspundețiȘtergere
  7. Maura la al doilea.. bat la pariu :D La al 3lea nu stiu ce sa zic.. cred ca Sorin totusi :D
    De scoala mi s-a facut dor tare cand a inceput sa se incalzeasca afara. Nu stiu de ce. Probabil pt ca arata tare fain curtea vara (da, da bine si fumoarul, nu zic nu). Chiar m-am gandit la voi, asa ca daca tot ne gandim unii la altii, macar hai sa facem o treaba concreta. E cald, e frumos.. merge de-un gratar :D

    Ilinca (eh na k am stricat distractia, nu v-am lasat sa ghiciti)
    Ps: Marsavule, ai prea putine poze cu mine >:P

    RăspundețiȘtergere
  8. imi cer scuze .mai caut poze si pun si cu u .ink o data imi cer scuze si celorlalti carora nu le-am pus poze cu ei,dar nu a fost cu rea credinta....,mielc

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoasa prezentarea marius...mi-e dor de liceu...au fost clipe unice in viata de care imi aduc aminte cu drag acum...mi-e dor sa mai vad un meci de-al vostru in campionat sau sa mai facem sarmalute in laboratorul culinar...si nu in ultimul rand imi este dor de voi toti, cei cu care am petrecut 4 ani cu bine ci cu rele....de doamna diriginta si de toti ceilalti profesori care, cum spuneai si tu, ne-au dat adevarate lectii de viata...mult succes in continuare 12B >:D..sa ne intalnim sanatosi, voiosi peste 10 ani si sa ne amintim de momentele frumoase petrecuta impreuna...

    RăspundețiȘtergere
  10. Initial cand am inceput a citi aceasta pagina, m'am uitat mai intai peste commenturi... si cu un zambet cald pe buze m'am gandit sa las si eu cateva ganduri aici... insa... am deschis mai intai videoul cu imaginile... un fior ciudat imi incearca sirea spinarii, iar inima a inceput galopul... cuvintele nu imi mai vin atat de usor pe cat mi'as dori si zambetul cald de pe buze s'a stins. O lacrima se zbate in ochi gata, gata sa dea navala pe obrazul ars de emotie... Imi lipsiti mult... Sper ca fiecare dintre voi sa isi gaseasca rolul in viata, iar drumul catre realizare sa ii fie cat mai usor... Si nu ma refer doar la realizarea profesionala... Cat la cea spirituala... e cel mai important lucru... Abia astept sa ne revedem... Cu stima si respect... Al vostru coleg... Vlad...

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos ca de obicei Vlad:x...iar ca tot zicea Ilinca de gratar...facem un gratar la tine in livada?:D
    Radu S.

    RăspundețiȘtergere
  12. da chiar ma gandeam... toata lumea se plange cat de mult le e dor de colegi, lui vlad i se zbat lacrimile in ochi, da' abia radu o reactionat la faza cu grataru'. :))

    Ilinca

    RăspundețiȘtergere
  13. eh..asteptam si noi Ilinca sa ne invite :-"

    Radu

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunteti belele mari...ma faceti sa plang:(chiar zilele trecute am avut un vis al naibii de ciudat:am visat o ora de mate cu Borta de la cap la coada cu cele mai mici detalii,de parca o retraiam din nou,cu ilinca soptindu-mi de ce o sa facem in pauza,cu Radu si Marius razand de fetele din fata,si Iuliana plesnindul pe Marius,cu Vlad care se chinuia sa fie atent si sa inteleaga,cu Diana M.la tabla scriind mult prea repede si urat:),cu Maura plangandu-se ca nu vede din ultima banca,cu Florin in prima banca(mutat de prof),cu Vasi scriind pe foi:D,cu Elena copiind exercitile de la Irina:),cu Sorin desenand pe banca,dar toti in acelas timp atenti la mate si razand zgomotos la glumele profului.Mi-e super dor de voi:((acum ghici cine sunt:)):))va pup:*...Alexandra L.

    RăspundețiȘtergere