joi, 28 mai 2009

Un an de la MAREA VICTORIE


Iata ca a trecut un an de la unul din meciurile de fotbal,pe care l-am asteptat de foarte multa vreme ...din clasa aVa;)).Inca de atunci nu-mi puteam inchipui, sau nu stiu nu-i puteam intelege pe cei din clasa aXIIa.Pierdeau toate meciurile cu "profii".Se facu 28 mai,marea noastra sansa de a le arata profesorilor ca si elevii pot da lectii, da' la fotbal.Multi spuneam : "abea astept sa va dau mingea printre picioare"(Radu catre domnul Cristescu).Fiind o clasa orgolioasa in ceea ce priveste fotbalul, pentru ca am fost castigatori ai campionatului de fotbal pe scoala timp de 3 ani, nu puteam concepe o infrangere cu profii;)).Surpriza a fost inevitabila: Profii ne-au batut; acest lucru nu se putea realiza desigur si cu o oarecare contributie a noastra deoarece vazand ca nu ne pot bate am lasat fetele sa joace in locul nostru ,marcand cateva goluri astfel.spre supararea noastra am luat bataie de la profesori :((
Pregatirea acestui eveniment , a avut o regie cu totul speciala: baietii imbracati in domnisoare, iar fetele in echipament de fotbal; in momentul aparitiei noastre pe teren unii spuneau:"daca erai fata sigur ramaneai nemaritata" sau din contra "mi-ar placea sa am corpul tau";dar cuvintele sunt de prisos pentru ca imaginile vorbesc de la sine.
A fost o zi cu totul si cu totul speciala.




mereu,domnu'profesor Cristescu, cu esarfa la gat:)

aici, eu putin fata.doar atat;))

stii tu povestea cu :P

12B nu uita ne-ai promis victoria!!

Un comentariu: