duminică, 24 mai 2009

A venit sesiunea




De cate ori in viata voastra ati spus "Doamne sa trec si de asta, promit ca nu mai cer nimic" ? Ei bine, eu recunosc ca de multe ori am spus asta: atunci cand am avut unele probleme insa legat de scoala am spus-o in clasa aIVa, cand am dat admiterea pentru a urma clasele gimnaziale la un liceu bun,cand am dat capacitatea si ultima data a fost atunci cand am dat bacalaureatul;asta se intampla anul trecut, cam in aceasta perioada, stiam ca vitorul unui tanar depinde foarte mult de notele pe care le-a luat in examenul de bacalaureat.
Anul acesta am ajuns sa spun din nou " Domne sa trec si de aceasta sesiune, promit ca la anu ma apuc de invatat din timp" ,desigur sunt constient ca nu va fi asa, pentru ca mereu vor aparea altele si altele...
Urez fostilor colegi de liceu, colegilor de facultate, tuturor stundentilor: mult succes in sesiune si sa auzim de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu