sâmbătă, 16 mai 2009

Gradina Botanica-o sansa pentru IASI

Stim cu totii ca spatiile verzi din Iasi lipsesc cu desavarsire, exceptand Parcul Copou si Gradina Botani.Va spun de la inceput ca sunt un persoana careia ii place natura, ma simt foarte bine inconjurat de spatii verzi si de aceea merg foarte des in Botanica, pentru a ma relaxa si pentru a-mi mentine conditia fizica, fac si putina miscare.Saptamana trecuta plimbandu-ma cu prietena ne-am oprit pentru cateva clipe la lac deoarece era cam multa agitatie; mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca oamenii veniti la plimbare, dadeau bucatele de paine pestilor care se gaseau aici.Ii felicit pe cei care s-au gandit sa populeze acest lac cu pesti.Astazi m-am dus din nou ,dar am luat si o paine; ca sa va faceti o idee de cat de multi pesti sunt in lac ,in 5 minute am terminat painea:)).
Va recomand cu caldura sa mergeti , sa vizitati Gradina Botanica si sa faceti o vizita spre sera, pentru ca multe lucruri s-au schimbat pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu